Samen duurzaam werken aan de toekomst - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Petra N. Teeninga-Reitsma - WaarBenJij.nu Samen duurzaam werken aan de toekomst - Reisverslag uit Hoogeveen, Nederland van Petra N. Teeninga-Reitsma - WaarBenJij.nu

Samen duurzaam werken aan de toekomst

Blijf op de hoogte en volg Petra N.

16 November 2014 | Nederland, Hoogeveen

• 16 November 2014 - 19:23

Geertje :

Lieve Petra, je verslag komt niet te voorschijn, evenals je vorige twee...liefs Geer

• 16 November 2014 - 19:35

Giny:

Hoi Petra,
    Ik heb ook nog geen 1 verslag van je kunnen lezen, weet echt niet wat ik doen moet(en knippen en plakken kan ik echt niet).

Liefs Giny.

• 17 November 2014 - 01:33

Minke Geurts:

Kan geen verhaal vinden. liefs mama

Petra N.

Actief sinds 05 Okt. 2013